Tiden rinner iväg...........

Idag har jag varit o myst i lund två timmar innan jag gick på ett besök hos en vän, handlade en julklapp till vår chef, en julkorg med massa ost i kex o blomma med pynt...så klart måste man ha något gott att dricka till då blev den en flaska vitt vin från systembolaget..... hon blev jätte glad ...

Tänk att tiden bara springer iväg.. och det är redan 3 december imorgon...jgahar två packet kvar att handla, en till mamma o en till catrin ..har idéer vad jag skall finna men inte hunnit handla det än.

Imorgon kommer Ditte hem till mig o innan det skall jag har hunnit sätta upp mina nya julstjärner i fönstrena som jaghar köpt i Eslöv, med fru Erixon i går, dom är röda.....


SEDAN på freddag så smäller det så är det Årets första JULBORD på DANNE RO hos Danne Stråhed. kram kram sov gott

3 kommentarer:

  1. Julstjärnan ser jättefin ut!

    SvaraRadera
  2. Vacker julstjärna. Bra köp till chefen.
    Vi ses Kram

    SvaraRadera
  3. vad bra!! man gör sit bästa ju....=)

    SvaraRadera