Hej Då var det dax att börja blogga igen det var ett bra tag sedan. På måndag börjar ett stort äventyr för mig, som kommer att ställa om mitt liv. Rehabiliteringen för min smärta i kroppen, har fått en diagnos i höstas av Dr i Malmö att jag har fått fibromyalgi. Har kommit i en trevlig grupp på rehab. Det är intressant att lyssna på vad olika dr har sagt till olika personen som har sökt hjälp på vårdcentraler för deras värk. En dr sa till någon pat ....men när man ser på dig så det det inte ut att du har ont..hallå smärta syns inte på dig,det borde en dr veta. efter denna resa så skall jag börja på nytt jobb inom kommunen o det skall bli kul i spännande, skall jobba dag o kväll....har prövat natt jobbet o det fungerade inte för min kropp...=( kommer sakna mina kära arbetskamrater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar